Friday, 5 December 2014

Holiday ke just a visit?

Assalamualaikum reader(s)!

Hi korang! (kot adalah korang tu kan), kalau takda takpe pun aku dah biasa bebel sorang sorang. Hahahaha puhleaseeee beria sangat macam ayat touching pahal. Sihat ke tu? Btw, semalam aku buat ujian statik tau, kali kedua baru pass. Sedih kan? Melayang duit ~~~ tapi takpelah nak buat camane, careless punya pasal. Keluar 15 minit awal sangat nampak sangat poyo betul semua hahaha. Korang nanti jangan keluar awal tau? Guna masa yang ada sebaik baiknyaaa hehehe. Okay aku bukan nak cerita pasal tu. Aku nak cerita pasal, holiday ke just a visit?

Aku nak pergi KL kejap lagi ni, tak sampai satu jam pun daripada aku update blog ni, hahaha. 'Waaaaa, bestnya holiday' 'Waaaa untunglah, I tak pergi memana pun' 'Waaaaa syoknya jalan jalan' waaa sana waaa sini -.-' takda waaaanya, KL bukan nak pergi mana, aku rasa ni just a visit lah, dalam setahun berapa kali aku pergi KL sana nuh, aduiii ayah macam takda tempat lain nak bawak angah berjalan kan? Eceh demand tinggi, berjalannnnn je kerja! Macam tak holiday memana pun, pergi KL pun macam rumah sendiri dah tapi ada BBW tau! Apa tu? Big Bad Wolf lahhh! Wohooooo syioknyaaaaa tu pun kalau ada orang nak bawak sebenarnya, kalau takda, jalan lah kau kat tasik bawah apartment tu kan, hahahaha! Tapi sekarang ni tengah pokai lah nak beli camane, huhuhuhu ibu bising nanti cakap beli buku apa jeeee, kalau buku sekolah takpe jugak. Halamak bu, angah mana sekolah dah. Betul tak 1997? Hahahaha bajet kau yeee, tak tak tak. Okay tu jelah nak cerita sebenarnya, hahaha. Doakan perjalanan pergi dan balik ai dan family selamat yawww! Don't miss me yaaa! Masa kat sana ai tak update tauuu. Hahahaha muntah lambak lambak, siapa je nak rindu kau tuhhh afifah hoi. Okay lah, korang pun have fun ye cuti ni, tak lama dah nak bukak sekolah untuk adik-adik yang masih bersekolah tu, jangan macam macam ye cuti-cuti ni nanti tak pasal pasal ada kejadian kejadian yang tak diingini berlaku, nauzubillahi min zalik ~

Okay lah korang, have a nice holiday! Or mungkin yang balik kampung ke pergi rumah sedara ke kan, have a safe journey yeee! Bai bai, may ALLAH bless ^^

Goodbye readers. Like it? Press the LIKE button. Thanks. Please come again.

No comments :

Post a Comment