Monday, 6 May 2013

Menyepi.

Assalamualaikum. Korang sihat ke? Cewah, lagak macam ada ramai je yang bukak blog aku ni kan? Mesti ramai yang dah lupa dekat blog buruk aku ni, sobbbbb. Aku taktau nak nangis macam mana dah, hahaha. Bukan taknak update tapi taktau nak cakap apa sebenarnya, and tambah-tambah tengah busy kot sekarang ni. Erk, busy buat apa je? Entah, aku pun tak tahu, hehe. Sebenarnya, tergerak nak update bila baca novel BILA BLOGGER JADI MAID. Fuhh, best jugak novel tu, oh, korang taktahu kan yang aku suka baca novel? Kan kan kan? Soalan kurang pandai. Dalam novel tu dia selalu update blog dia dengan apa yang jadi dekat hidup seharian dia, dia takda lah update panjang-panjang. Pendek je pun. aku pun ingat nak buat camtu je sekarang, barulah tak bersawang je blog ni. Tapi kan, aku ni kalau berangan tu sampai ke sudah lah menda tu jadi angan-angan je. Hahaha, taktau lah blog aku ni hidup balik ke tak, kita tengok je lah nanti eh? Hoho, ha lagi 1. Cara aku taip pun dah lain kan? Suka hati lah kan? Korang baca je lah. Wahahaha. Dah lah follower ada 40 je, sadis sangat blog aku ni. Takpelah, sikit-sikit lama-lama jadi bukit, ye tak? Oh, sekarang ni, minggu aku tengah exam tau. Doakan aku dapat buat yang terbaik tau. Apa?!!!!!! Korang sampai lupa umur aku berapa? Fine, sampai hati. Hahahaha. Aku ni sweet 16 *ughh, sweet lah sangat* Haha. Okay lah, takat ni dulu eh? Agak-agak, cerita aku kena tak dengan tajuk tu. Aah, hentam saja lah labu ^_^
Goodbye readers. Like it? Press the LIKE button. Thanks. Please come again.

No comments :

Post a Comment