Sunday, 21 October 2012

Oh bored, please go away -_-

Assalamualaikum, hello and hi. Apa bikin hari ni? Apa? Bukan bukan, bukan bikini. Apa buat hari ni lohh? Haha. Gila aku ni. Layak tak daftar masuk Tanjung Rambutan? Tolong daftarkan pelishhhh :) Haha. Memang gini lah kalau dah boring gila vaveng, err. Okay, look at the title. OH BORED, PLEASE GO AWAY. Entahlah weh, dia suka sangat duduk dekat aku nih. Hah? Siapa dia? Lah, boring tuh lah, sape lagi. Haha, tak faham? Pegi mampehh lah, haha, tak tak, gurau gurau. Okay, disebabkan aku terlalu boring and boring, aku update lah pasal boring nih, korang boring tak bace post pasal boring ni? Kalau boring, silalah tak payah bace post boring nih. Haha. Nasib baik esok sekolah weh, setelah 5 hari aku duduk saje kat rumah nih, dapat jugak pergi sekolah. I miss you school! Haha, masa dulu kalau boleh taknok pergi sekolah. Masa sekarang nak pulak. Gila-gila. Oh god, I'm so bored. What should I do? Damn. Help me! Help me! Help me!


Nampak tak gambar atas tuh? Macam tuh lah aku kalau bosan sangat. Kertas dengan pensil tuh, aku taktau dia nak buat apa. Tanyalah dia sendiri kalau nak tahu. Haha. 


Hah, nampak tak nampak tak? Rasa nak genggam-genggam boring tuh bagi hancur, haish. Bosannyaaa ~


Bosan sangat dah aku nih gayanya. Errrr -_- Memang aku bosan! Memang pon! Memangggggggggg! Oh, terEMO pulak.


Uish, teruk sangat gayanya boring dia nih. Sampai tercangkung-cangkung. Aku paling-paling pon baring je. Bersabar ye awak dalam gambar. Saya pon boring jugak nih.


I'm bored of being bored. Bantulah saya menghilangkan kebosanan saya nih? Macam mana nih? Aduss.


Bored of being bored because being bored is boring. Faham tak? Kalau tak faham, tanya google jangan buat sombong macam tu. Bodoh sombong namanya. Mesti korang dah boring kan dengar aku membebel? Ke ada yang dah pangkah tab dan bertekad taknak bukak blog aku lagi? Takpelah, aku redha. Setakat nih je lah ceritat-ceritut aku. Sampai jumpa lagi. 

Manusia yang membebel,
AFIFAHZAHID







Goodbye readers. Like it? Press the LIKE button. Thanks. Please come again.

No comments :

Post a Comment