Wednesday, 17 October 2012

Harinih kita buat apa?

Assalamualaikum, hello and hi. Apa habaq hang semuaaaa?(macam ramai sangat). Hihi, tengok title atas tuu sikekkk, harinih kita buat apa? jawab cepat! cepat! aku ketuk kepala hang satgi. Hahah, dok dok, kang merajuk kang takdak sapa nak tengok blog aku nih(padan muka hang ifa). Ifa woi, straight to the pointerrrr boleh tak? ahaaa, terOVER pulak, sorry kawan-kawan :)

                                                            ***
                                                            ***

Onyomat, geset, go! lariiiiiiii ~ apa kejadahnyaa woi? haha, okay-okay, semula naa? Okay, harinih kita buat apa? act, aku je sebenarnya, tak termasuk korang semua pon, saja nak guna ganti nama kita tuu, nampak comel sikit, ye dak?(ceh, comel taik kucing) sorry terkasar bahasa :) aduiiii, dari tadi tak start cerita pahai? 

                                                            ***
                                                            ***

Cerita bermula pada pukul 7.00 pagi. Aku bangun awal woi, semangat! Pukul 7.00 pagi tuh, aku pergi rumah cik TyraSopian. Kenal ke idakk? dakk kenai sudoh :P haha, niatnyaa nak jogging, well dah gemuk kan(bukan dah tapi memang) haha. Sampai-sampai rumah dia, dia tengah mandi daaa, ape daa ini mudak, baru nak mandi. Aku tunggu lah dia siap mandi. Lepas die siap mandi, aku tak tengok jam pukul berape, dia bukak tv. Haa sudah, tengok tv pulak. Dia cakap dia lapar, so kami tunggu mama dia hantar adik-adik dia pergi sekolah dulu. Nak dijadikan cerita, kitorang start jogging pukul 8.45 pagi, tak gila gamaknya tuu? Makcik-makcik dah siap basuh kain, nak jemur pulak, bak kata minah gedik 'shegann lah shayerrr' haa, mana tak segan, tengok je kami berdua jogging. Kitorang siap jogging pukul berapa tah, pukul berapa tyra? haha, janji dah lepas pukul 9.00 pagi lah. Masuk je rumah, buat air oren(sunquick okay :P) haha. Then kami pon online sampai ayah aku datang ambik aku 1.30 petang :P

                                                            ***
                                                            ***

Masa kitorang jogging tuh, ada laa snap-snap gambar, biasalaaaa, dua-dua budak gila kamera :) Tengok lah gambar kat bawah nih. Enjoy the picture(tak banyak pon).



Nih ha budak Tyra Comel.

Nampak tak kasut kami? Tak nampak buta lah tu(maaf, terkasar bahasa)

Okay, that's all for today. Thank you sesiapa yang bukak blog saya nih :)

Manusia yang membebel,
AFIFAHZAHID


                                                                    

                                                                       

Goodbye readers. Like it? Press the LIKE button. Thanks. Please come again.

No comments :

Post a Comment